torsdag 16. juli 2009

Om fred, strikking og "liskepadder"

Bleier er ikke hva det engang var. I allefall ikke tøybleier! Da jeg var liten var det plastsnipper som regjerte, men nå er SkilpaddeRumper som gjelder. Artige å strikke disse Turtle Butt buksene. Nå har jeg ikke barn selv, men heldige meg har noen gullklumper som kaller meg tante, og en av disse klumpene bruker tøybleier :D Strikket en brun og petroleumsfarga Turtle Butt i vår, og den er i bruk. Bilde av store "nønning" og lille "nønning" med "liskepadde" på. Håper aldri han lærer ordet skilpadde ;) Bildet har jeg fått lov å legge ut her av mamman.
Og tror dere jammen ikke jeg holder på med siste beinet på sommer-liskepadde-fu?? I knallgult og oransje ;) Here comes the sun...

3 kommentarer:

M sa...

Kjempe tøff bleiebukse. Er mønsteret vanskelig å strikke?

Saapekoker sa...

Takk :) Mønsteret så veldig vanskelig ut med en gang jeg fikk det, men når man bare kommer i gang så er det ikke vanskelig :)Og i følge tøybleieungens mamma er de god passform på

marit sa...

We love them :D og snart kan du legge ut bilde av den flotte solskinnsliskepadda og :D