mandag 3. august 2009

Sol sol kom igjen....


En regnfull sommerferie går mot slutten, og hverdagen står og banker på døra. Har jeg gjort noe nyttig i ferien? neh.... Har jeg kost meg? ja.... Har jeg strikket mye? neheiii.... Men litt har jeg fått gjort da. Den andre Turtle Butten er i bruk, og jeg har fått bilder og vise frem.... Jeg må si at modellen er en gutt, og hvorfor han har pynta seg med hårspenne aner jeg ikke ;)


Dette vil jeg virkelig kalle en solskins-liskepadde-fu.... :D Ellers er jeg i babytøyproduksjonsmodus (veldig langt ord *fniiis*) Kommer mange småttisser fremover. November, Desember, Januar og Februar kommer det nye verdensborgere som jeg tenkte å strikke litt til. Men i disse dager går pinnene sakte og jeg har såpelaging som første prioritet. Snart messe-tid jo ;) Kos dere videre denne våte augustdagen! (Mens jeg skal løpe rundt med bøtter og vente på at mannen kan få tetta taket, her renner det inn i flere rom... Moro)

5 kommentarer:

amylin sa...

Søt Turtlebutt og søt modell med hårspenne, selv om han er gutt.

KRØLLEMIKKEL sa...

Søte begge to!

marit sa...

han må jo ha hårspenne når mamma har det skjønner du vel tante :D
Vi elsker liskepaddene og bruker dem hver natt :D:D

Anonym sa...

stilige skilpadde rumper, men er det ikke snart på tide med en oppdatering?

Irene sa...

Søte bleiebukser :-)