mandag 13. juli 2009

Dagens tips

SE ALDRI I POSER OG VESKER DU HAR GJEMT BAK SOFAEN!!! Den feilen har nemlig jeg gjort i dag. Jeg dro frem poser og vesker, mens hybelkaninene, som tydeligvis hadde gått i dvale mellom dem, forgjeves prøvde å angripe luftveiene mine. Plutselig befant jeg meg fanget i en sofa, omringet av garn, halvferdige og ferdige strikkeprosjekter, strikkepinner (som forøvrig ikke er lurt å miste i sofaen), og siste rest av hybelhester (ja, for de er jaggu nesten så store). Sortering kreves da sånn helt plutselig.

Nå er det meste sortert og jeg er egentlig ganske sjokkert over mengden av halvferdige ting som henger og slenger på noen pinner. Nå må jeg bare få mannen til å vaske litt gulv før jeg pent og pyntelig legger den dårlige samvittigheten over å ikke få ting ferdig tilbake i kroken...

Hadde kanskje vært like greit å ikke dra frem alle de posene til å begynne med.....

1 kommentar:

Lene sa...

Haha, kjenner til den der :D