tirsdag 14. juli 2009

Vil du se badet vårt????




Da vi overtok huset var badet et lite kott der du måtte rygge inn for å få satt deg på doen. Varmtvannsberederen tok halve kottet i tillegg, litt endringer måtte derfor til. Vi trengte plass til vaskemaskin og tørketrommel (da her ikke er plass til eget vaskerom) og jeg hadde veldig lyst på badekar. Badet er fortsatt ikke stort, men nå er det mulig å snu seg der inne :) Helt perfekt med andre ord.

Dette første bildet er jo strengt tatt ikke fra selve badet, men fra døra inn til badet. Her i huset må man forstå litt fransk for å finne frem ;)

Når døra åpnes er det neste bilde det første du ser. Innredningen og speilet er fra IKEA.


Det negative med glassdører er jo at man i utgangspunktet bør holde det litt ryddig inni skapene, det gidder ikke jeg altså.....

Som sagt har vi vaskemaskin og tørketrommel på badet, det er absolutt ingenting å vise frem, men mamma kjøpte noen veldig fine vaskepulverbokser på Kremmerhuset til meg da vi flyttet inn. Rosa sløyfe på den ene boksen så jeg vet hvilken som er til farga tøy. Hvorfor kan de ikke heller ha en farge på selve pulveret???
Den nesten tomme saftflaska har jeg skyllemiddel på, ser og litt bedre ut en plastflaska. Hylla tror jeg vi kjøpte på Skeidar.....


La du merke til speilet over vasken? Det er som sagt fra IKEA, men tro dere ikke jeg fant knagger som matchet? På Åhlens for øvrig. Gjett om jeg ble glad da :D Mannen ble ikke like glad når han oppdaget at de fantastiske knaggene lagde merker på flisene, men men ;)
De henger der fortsatt, skaden har jo alt skjedd mener nå jeg.Så, da har du sett deler av badet ;) Jeg fikk inn badekar som jeg ville, men et badekar er jo et badekar, så jeg tok ikke bilde av det. Hade på badet ;)

3 kommentarer:

Hege sa...

Å så lekkert bad :)
Hvor har du kjøpt de krukkene til vaskepulver hen? Jakter slike selv nemlig...

marit sa...

badet er nydelig, og jeg har jo testa doen jeg ;)

Irene sa...

Lekkert!!